iidamadeleine

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 9 maj 2011 17:04

Skolan var ganska okej , efter gick jag , isabel & linnéa ner på stan och köpte glass. Mmmh, twister ! När ja kom hem slängde ja mig i duschen och har nu fixat klart mig & ätit flingor med mjölk så ja inte blir döhungrig innan mamma kommer hem. Ska även på UNG-möte ikväll så.. Ja kommer inte hem fören sju - halv åtta men då väntar de kanske pizza på mig här hemma. MUMS ! :) Ska även ta en ny bayline bild på kuriren idag (där mötet är) så de blir lite extra fix idag. :)


Det var allt för mig! / M


I can learn to live alone and move on with my life
There's a million things that I can do to occupy my time
I can wake each morning, I can go about my day
I can fumble through my words until I find a few to say
But the hardest thing I've had to do since we've been apart
Was to learn how to deal with all the pain inside my heart

Ovido - Quiz & Flashcards