iidamadeleine

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 10 maj 2011 19:57

Har dock inte alla eftersom Emma.N också knäppte den kvällen. Dom är noll redigerade för de har ja varken tid eller ork med men luta er tillbaka & njut av våran galna kväll ! :) 


 Emma.N , lika busig som alltid ;) 

Jag & Emma.N som leker flygplan(?)
   Lite roligt att filip står & flinar medans per står sådär med kniven och emma.ö ser vettskrämd ut.. ;) Fast självklart var de ju inte seriöst ! 

   Sen blev de bra mellan dom igen , per la ner kniven och kramades ist. :)

   Jag & Emma.N igen , men nu hade jag pers keps (?)

   Per & Emma.N , lika söta som alltid. :)

   Emma.N leker med snuslocken (y)   Emma.Ö har ja ingen aning om vad hon funderar på. 

   Emma.Ö posar påväg till öje för att spela kubb , lite fint i solnedgången sådär. :)

   Killarna under spelet. Från,v: Filip , Per & Krille. Per ser överlycklig ut för att dom håller på att vinna andra gången. Eller ?

   Vinnar posen ! 

Vi flickor !

    Denna bild på mina supertjejer får avsluta detta inlägg. 

Vill bara att ni ska veta att ni är grym & ja tycker om er jättemycket ! :) Y

Av Madeleine Svedberg - 10 maj 2011 15:15

Det har varit en skön skoldag , enda vi har gjort var att skriva 2 A4 bildanalys , de va väl inte de roligaste.. Men ändå har ja varit på ganska bra humör förutom när ja var så gryyymt trött ! Åsså trodde ja att ja skulle få va ledig imorgon men så har ja uppg kvar i text.... Två visste ja inte ens om fören idag , då hade ja varit borta dom två lektionerna & hade inte en jävla aning om dom.... USCH ! Men krönika går väl ganska fort att skriva sen är de personportätt & repotage kvar.. SUCK! ORKAR INTE !!!! Men ska försöka göra så mycket som allt ikväll så kanske ja slipper åka imorn..

Iaf så kommer Elin & Lizzie hem till mig imorgon , Elin har match här i mohed & hinner inte hem innan & lizzie ska med och kika på matchen med mig så hon hinner inte heller hem innan. Blir nog en rolig dag/kväll ! :)


Fotade nyss lite på Tuffsen som ligger & sover , så söööt ! Visa tänderna gjorde han så ja va bara tvungen att knäppa. :)


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards