iidamadeleine

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 8 maj 2011 21:32

Igår : Åkte på byn med lizzie där vi möttes av elin , satt på scen i öje ett tag sen gick vi på ica. När vi kom tillbaka var de andra vid scen så vi satte oss i lekparken ist. Sedan kom Tobbe & vi gick vidare till hans kompisar, då kom thove , senare gick vi ut på byn en sväng träffade lite folk. Hade en trevlig kväll , trots allt !

Tack för den flickor, jag älskar er ! Y


Idag : När jag hade ätit frukost & duscha gick jag ut och satte mig & läste i solen för att få mig på andra tankar. Riktigt skönt & jag märkte inte ens när de kom nya kapitel så helt plötsligt hade ja läst fyra , då la ja undan boken & följde med pappa ut med hundarna. Sedan gjorde jag mig klar , åkte till ön för att kika på fotboll. Tyvärr förlora Edsbyn men vi fick se Elins kämpaglöd rejält ! ;)

Efter matchen rörde sig jag & lizzie in mot byn , ja köpte mukglass sedan gick vi till multi en sväng , drog vidare & gick på byn , satte oss på en bänk & vips så vare två bilar där. Satt och prata med lite med trevligt folk & jag fick mig en bra söndag . Helt otroligt ! :) Tack lizzie för kvällen ! :) Y



Att se dig är som att ta en kniv och hugga mig i magen..

Allt jag känner då är smärtan du lämnade kvar !



Det var allt för mig! / M


Ovido - Quiz & Flashcards