iidamadeleine

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Madeleine Svedberg - 24 maj 2011 22:08

Beställde kläder igår & köpte skor idag , jag är klar för sommaren ! Nästan iaf.. :)

Här är bilder på kläderna som snart är mina :


                


Ja , shortsen vart de väldigt liten bild på.. Men vanliga svarta short för 99:-, inte jeansshort. :)


Jaja, skorna orka ja inte riktigt ladda in bild från mobilen men snygg är dom and i like it ! Klack på dom t.o.m , inte så jätte stor men de är framsteg för att vara jag ! Mina sommar party skor , typ.. :) 


Ett plus , ja var till tandläkarn idag (de var väl inte så jättekul) och dom har nu börja flyttat troligen den sista tanden innan ja får inplantat så ja hoppas vara tandställningsfri på bal & student om ett år ! åååååh , va ja längtar tills den är borta !! 


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards