iidamadeleine

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 2 april 2011 11:53

Planerna igår blev som de skulle ändå, jag åkte till amanda så jag var där ungefär 18.40 Vi satt & prata en massor och sedan gick vi och åt pizza (som alltid när vi ses). Efter vi ätit klart gick vi till preem & handla lite gotta, sedan gick vi hem & kika på film & pratade en massa mer. Jag sov där och åkte hem 09.45 idag för att hon skulle jobba. Hade en riktigt trevlig kväll med bästa Amanda. Tack för den tjejen ! :) <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är fortfarande lika lycklig om inte ännu lyckligare nu ! Åååh, ja mår så bra !

När jag vaknar på morgonen känns de som om jag har sovit med en galge i munnen, min mun räcker från de ena örat till de andra känns de som.

De känns bara så himla bra ! :D

Y


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards