iidamadeleine

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2011 18:53

Idag blev det stan igen , de va riktigt varmt så de va linne & shorts väder.
Fast.. Jag hade inga shorts så tunna leggings och långt linne & jeans jacka blev de för mig. Vi tänkte gå på affärer på mindre gator ist för nordstan eftersom de var så varmt ute & ville inte gå inne. Men ungefär alla affärer var stängda på dom mindre gatorna eftersom de e långfredag.

Rolig händelse:

Vi gick in på Åhléns som va öppet , skulle köpa hårfärg till mig så när mamma skulle betala så stod jag med och han som stod i kassan fråga vem de va till & så .. Sen börja dom ge rådgivning & hämta en annan färg som skulle vara bättre till mitt hår. Jätte trevligt ! Ja menar hur ofta bryr sig expediten om vad man köper för hårfärg & så ?
De gilla jag , så borde dom vara..


Jaja, vi gick & åt på sybway , mums ! Sen åkte vi till nordstan och shoppa lite. :)

Jag/mamma har idag köpt:

Hårfärg

Ljusa jeans (ÄNTLIGEN)

Jätte snyggt rosa skydd till telefon
Vita tygskor .

inte så värst mycket men nu har ja de ja behöver :)


Vi åt glass på ett nytt ställe som hette 'Lejon & Björnen' , dyr men den godaste glassen ja någonsin ätit !

Senare åkte vi & satte oss på en ute servering och hade de mysigt.

Nu är vi hemma igen , skööönt.. Syrran & ja är lite sugen på att gå ut men de blir nog bara en lugn hemmakväll ikväll.


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards