iidamadeleine

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 13 april 2011 14:41

Jag hatar att vara sjuk.. Dels för att de är jobbigt när man har ont & nyser typ hela tiden & dels för att man ligger hemma och har alldeles för mycket tid att tänka på saker.. Neni, tur att jag har 'one tree hill' att kika på.

Fick min "skönhets sömn" inatt iaf, sov ungefär 13 timmar. Hela morgonen har ja haft min älskade Tuffsen bredvid mig också. Världens mysigaste ! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------

En sak till..

Emma Östh , vilken kämpe du är !

Fina flicka som alltid finns där , hon som aldrig sviker.

Du är min bästavän underbara du , jag vill att du ska veta de.

Jag vill även att du ska veta att jag älskar dig & finns alltid här vid sida !

Du är en riktig kämpe , jag är stolt över dig.

Trots motgångar kämpar du & klarar det.

Men du ska vet att jag alltid finns här vid din sida , vad som än händer ! Y

Ovido - Quiz & Flashcards