iidamadeleine

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 april 2011 23:13

Du vet den där känslan,

den som river i bröstet.

Den som skaver mot mina tankar.

Den som gör mig mindre.


Du vet den där känslan.

Den som får mig att lätta.

Den som får mig till liv.

Lyckan , lyckan över någon.


Du vet den där känslan.

Den som kallas kärlek!

 

En text ja hitta för lääängesen men den stämmer ju så bra..

   (Snodde bilden från google)

Av Madeleine Svedberg - 23 april 2011 21:54

Idag blev de ännu en gång stan , men vi strosa runt lite på avenyn & satte oss på en uteservering idag igen. Ännu varmare idag så vi njöt av kall dryck. Somersby päron cider , MUMS ! Riktigt svalkande !

Vi gick till nordstan sen för mcDonald's , sedan åkte vi hem & bytte om och lite sånt sen åkte vi till mongoliska restaurangen Bamboo. Riktigt gött !


Nu är vi hemma igen , så som ni ser så gjorde vi inte så jättemycket idag men de va mysigt. Känns absolut inte som om ja har vart här snart en vecka , kommer sakna den här veckan sååååå mycket när vi åker hem på måndag. Men jaja , i sommar ska ja hit minst två ggr har ja lovat mig själv . Gött ! :)


Här är resultatet av hur min hårfärg blev efter färgningen igår: NÖJD !!  


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards