iidamadeleine

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 17 april 2011 14:20

Galet bra lördag blev de !

Jag och mamma åkte in till söderhamn för hon skulle fixa lite.

Sedan åkte vi till alfta och hälsade på mia, isak & mimmi. Trevligt !

Sedan åkte vi vidare till voxna och hälsade på mormor & morfar. Morbror Patrik var där med ungarna han också, treeevliigt värre ! :)

Efter de skjutsade mamma mig till Elin, busade med henne hela kvällen & sov kvar hos henne.

Vårat lilla äventyr började på källarn i edsbyn.

Sen tog vi bussen vidare mot bollnäs bara sådär ändå. Träffade på jimmy m.fl, har inte träffat jimmy på väldiiigt länge så de va sköjj !

När vi kom till Bollnäs vandra vi runt lite, fanns inte så mycket att göra.

Träffade däremot Per, vilket också va väldigt sköjj !

Träffade på lite olika folk som vi kände. :)

23.40 tog vi bussen mot edsbyn igen. Var på tolvan vilket också typ sög ganska hårt.

Bestämde att ja skulle sova kvar hos Elin så vid ett nåt tag börja vi vandra hemåt mot henne men blev hämtad efter en stund. Hade massa skoj med dig flicka ! Y


Idag så vakna vi & låg och prata en massa och åt frukost sen följde hon mig till bussen. Tack för kvällen/natten/morgonen , hade nå grymt skojj med dig som alltid ! :) Nu snart ska ja till & börja packa lite sedan blir det in till Söderhamn för lite glassprovning. Mums! När ja kommer hem blir de väl packa mer & fixa de sista till imorgon. Oooh, äntligen !! Inte långt kvar nu. :)


Bild: Mig & Elin :)



Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards