iidamadeleine

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 4 april 2011 08:56

Usch, va trött jag är ! Skulle ha tagit den senare bussen så ja kom hit precis nära vi börjar eller någon minut försent.. Men aja, försent nu .


Min helg..

Lördan satt jag bara hemma heela dagen, förutom när jag & Anna åkte till Ica. Det kändes så olagligt och fel bara för att bara hon & jag åkte. Hon fick körkort i veckan så det var därför bara hon och jag åkte. De va riktigt kul faktiskt! :)

Söndan så gjorde jag ingenting på dan men ja åkte på byn vid sju, min söndagkväll kunde inte bli bättre. :) <3


Min nya favorit figur är kameleonten (stavning?) som är med i Trassel & heter Pascal. Haha ! Älskar han ! Här kommer tre bilder på sötsaken.

     


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards