iidamadeleine

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Madeleine Svedberg - 5 april 2011 23:24

Det var längesen de gjorde såhär ont att spänna tandställningen..

Det spänner så jag får huvudvärk , myysiigt ! Kan knappt nudda tänderna som det spänns i med tungan, AJ ! Aja.. Ska försöka låta bli att klaga på de men jag är jättetrött men kan inte sova för de gör så ont . Blä ! Så som ni märker var jag till tandläkarn i Gävle idag, kom dit 10.50 åkte hem 12.05 Jättekul ..


Förutom de är jag fortfarande lika lycklig om inte ännu mer lycklig nu , hihi !

Jag mår så bra & jag längtar till 18 april, då jag får åka till min syster och vara där en hel vecka. Fast det är ju inte bara därför jag är så lycklig, men iaf. :)


I like the way you make me smile! Y

Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards