iidamadeleine

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 3 augusti 2011 22:07

Åkte till Rättvik i söndags kom dit så sent så man gjorde ingenting då på kvällen. Måndag så var jag & Emma ut & kikade lite på byn/stan (?). Gjorde inte sådär jätte mycket under dan , jag & Anna var iväg och badade på kvällen. Skönt ! 

Tisdag då var de lite mer & göra , gick & duschade och fixade oss mellan sex-sju tiden. Drack lite sen gav vi oss ut , träffade Viktor som ja inte träffat på ett år.

Super trevligt ! 

De bestämdes att jag skulle med till bowlingen där '250kg kärlek spelade' , Anna gick tillbaka till husvagnen igen medans ja följde med Viktor. Träffade Putte , Kevin & en till som ja inte riktigt mins namnet på nu.. Men hade träffat dom förr också så det var inte direkt nåra nya ansikten. Det dök de däremot upp under kvällens gång, Thor (stavning?) & William. Träffade fler också men dom hälsa ja mest bara på. Hade vilket fall som helst super trevligt trots att ja va ensam tjej. Längtar nästan redan tillbaka ! 

Idag kom Elin till Rättvik med sina föräldrar så umgicks lite med dom.
Cruisa även lite med någon dom kände , kulkul !  


Jag blir ensam hemma från ikväll till på lördag..

Känns ju sådär men man är väl en viking ! ;)



& Emma gör troligen mig sällskap i mohed torsd-fred , jippie !!


Men nu taggar vi till Björn Rosenström på lördag

& sedan Göteborg sönd-onsd ! Me like :)


--------------------------------------------------------------------------------------------


Now I'm speechless 
Over the edge 
I'm just breathless

Ovido - Quiz & Flashcards