iidamadeleine

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 8 augusti 2011 21:11

Hade galut kul på björn rosenström i lördags ! Innan , där & efter , lika kul hela tiden. :D Tack alla medverkande, flickorna mina & pöjkarna som va med.

Men fick även veta lite grejer , tycker synd om dig tjejen !

Träffade en massor av roligt folk iaf , super skoj ! Tack till johanna för att ja fick skjuts hem av dig så jag slapp åka buss typ själv..

Hade galet roligt i bilen på väg hem också. Haha !

Kom hem runt fyra så det blev läggdags direkt..

Klockan ställde jag på 12 så jag skulle hinna upp & packa klart eftersom jag skulle bli hämtad klockan två av mormor & morfar. Mormor & jag tog tåget vidare mot Göteborg. Kom fram kl tio på kvällen utan försening & allt ! 


Idag har vi vart på ullared heeela dan !

Blev fattigare men fick lite grejer för de iaf. 

Får se om de blir stan imorn. :) Nu ser jag fram emot falun också ! 

Ovido - Quiz & Flashcards