iidamadeleine

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 5 augusti 2011 18:22

Emma & jag åkte till mohed redan med bussen runt elva igår. 

Vi bada , sola (när solen var framme) , var in & handla , laga mat , kika på film & bara hade de allmänt mys hela dan. Slängde om till badkläder vid nio , sprang över gräsmattan slängde handduken på bordet & sprang ner i sjön. Kvällsdopp för var väldigt svalkande och oerhört skönt ! 

Vi kikade på både 'Enough' & 'Never let me go' igår , super mys & bra filmer ! 

Popcorn , cola , marabou mintkrokant & glass hade vi att mumsa på också. 

Emma fick nå fnatt och sa en massa saker & hoppa omkring.

Skratta så jag fick ont i magen ! 

Galet hur omtyckt du är utav mig , flicka ! Y


Idag åkte vi mot edsbyn med bussen 12.05 , då åkte emma hem & jag åkte till pappa för att hämta min laddare ja hade glömt till telefon. Kl tre var ja tillbaka i mohed igen. Gillar inte att ja måste vara själv ikväll & inatt.. 

Meeen , imorgon äre Björn Rosenström som gäller , gryyyymt !!!


Har även börjat toklängtat till Göteborg som ja åker till på söndag & Falun som jag troligen åker till i början av skolan. :D

Ovido - Quiz & Flashcards