iidamadeleine

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 14 augusti 2011 18:38

De blev inte som de skulle igår men de blev jävligt bra ändå ! 

Åkte till Rebecca som ja skulle vid sex , ju längre ja va där desto mer sugen blev ja på att gå på stormässan.. Så ja ringde mamma & bad henne föra över pengar till mig eftersom ja inte hade nå med mig. Utifall ja skulle gå.. Skickade till linnéa & sa att ja kanske inte skulle komma till söderhamn & då fråga hon om ja skulle med hon & isabel idag på strömmingsleken ist. Då kom ja på mig att ja hade glömt att strömmingsleken va en dag till , då blev ja glad ! 

Killarna kom efter åtta ? De va , Robert , Zammi , Joel , Alexander & Niklas. 

När dom kom så spelade vi 'jag har aldrig' , nåra fick ju dricka ganska mycket.. 

Nämner inga namn men de va kul iaf ! Runt 22 kom Sanna och hämtade oss , eller ja , vi fick åka tre vänder. Men till Stormässan kom vi ! 


Träffade en massor med roligt & trevligt folk. Hade en riktigt jävla grym kväll från början till slut ! & tack till Linda för att ja fick åka med er hem ! :)

Just de.. De va någon som kasta någon slags kvist över dansgolvet igår som såklart skulle hamna på mig.. Rivsår bredvid vänstra ögat , de sviiiider !  


Nu måste ja gå till bussen som går mot söderhamn , sista dan på strömmingsleken så ikväll ska ja åka upp mitt åkband ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards