iidamadeleine

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 16 augusti 2011 15:36

Blev inte alls som ja tänkt mig igår heller ,

men de blev bättre än vad de va tänkt iaf ! 

Elin skicka till mig på fb så vi satt & skrev lite , sen bestämde vi oss för att vi skulle hitta på nå. Vi åkte till bollnäs men vi kom dit efter fem så allt skulle precis stänga typ.. Men vi hann kika lite iaf ! Sen ville vi gå & fika någonstans men som sagt allt skulle ju stänga.. Förutom Java coffee house eller vare heter, mitt emot intersport iaf. Dom hade öppet till åtta så vi satte oss där , åt super god kladdkaka , mummms ! 
Pratade en massor & hade de allmänt mys :)

Efter vi fikat gick vi mot station , där mötte vi per. Stod & pratade med honom en sväng tills han skulle åka. Då gick vi till brotorget & klev på bussen där , åkte hem till edsbyn , gick på ica & köpte lite götta sen gick vi till elin.

Hade de mys , åt glass , drack cola & åt annat gött.

Riktigt tjockt men de gillar vi !

Kikade först på 'Bröllop & jäkelskap' på tv.n , sen kikade vi på 'just go with it' suuuuuuper braaaa ! Rekommenderas verkligen !!

Sen kika vi lite på 'Full frys' & sedan vare sov dags. Upp kl 10-10.30 & åkte till bollnäs. Haft de mys där idag också , åt sallad & bara gick runt. 

Vi åkte hem 14.40 bussen , jag till mohed , hon till edsbyn. 


Har haft de tokmysigt & roligt från igår till idag med min fina flicka ! Y

Ovido - Quiz & Flashcards