iidamadeleine

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 15 augusti 2011 12:37

Igår kom mamma & hämtade mig i ovanåker , sen åkte vi & lämna lite grejer. Sedan åkte vi till alfta för att kika på karnevalståget. Tyvärr så hade ja inte kameran med så jag knäppte inga kort.. 

När karnevalen var slut åkte jag & mamma hem till mohed. Det blev grillat till midda , mums !


Runt sju åkte jag & linnéa in till Söderhamn för sista kvällen av strömmingsleken. Träffade per en sväng igen , kuul ! Ungefär åtta gick vi upp till emil , där isabel var. Sedan gick vi ner på stan igen. Väntade på en kompis till linnéa sedan åkte vi karuseller , räckte med två.. Var yr & hade huvudvärk redan innan karusellerna & de blev ju inte bättre efter.. ;) 

Isabel gick hem efter andra karusellen , då va kl efter tio. 

Linnéa skulle åka med oss hem men då hade mamma & putte tagit fel bil så vi skulle bara få plats tre.. Så kom linnéa på per , dom åkte ju bil & va bara två så då ringde vi per & åkte med dom hem. Vilket ja tror var betydligt roligare för satans så kul vi hade ! De va jag , linnéa , per & jakob. Galna pojkar !


Inatt sov ja ungefär 12 timmar , de va riktigt skönt . Idag ska ja bara vara hemma tror ja , bara ta de lugnt & bara va. Kika på film blire nog & kanske sätta igång & redigera lite bilder från rättvik & så ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards