iidamadeleine

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 augusti 2011 21:57

Måste skriva av mig , så de blev tre inlägg idag ..


Jag får panik snaaart , vet inte riktigt vart jag ska ta vägen ! 

Vad jag än väljer så kommer nackdelar .. 
Jag vet att dom flesta kommer ha fördommar , men det är väl då mina riktiga vänner visar sig, dom som kommer stötta..

Men vilket fall som helst , jag hatar känslan jag har inom mig.. En del av känslan håller på & pirrar sönder magen på mig men på ett bra vis , den andra delen sliter sönder hela mig inombords.. Nee , vill vara säker på hur jag känner & allt igen .. Det är då det känns som bäst ! Då man vet att man är lycklig för det valet man gjort.. Åker bort imorn , får tid för mig själv & mina tankar ett tag .


Jag är så glad att jag har min syster ,

hon lyssnar verkligen & man kan verkligen prata om allt med henne !!

Hon stöttar & finns alltid där för mig när många sviker !

Hon är min klippa här i livet , ingen förstår mig som hon gör. Y


Kanske ska följa orden jag haft på min msn status ett tag nu ;
You'll never know if you never try .. 

Av Madeleine Svedberg - 23 augusti 2011 16:44

Två inlägg på raken.. Men de skiter man ju i att de råka bli så. 

Men iaf , första dan i skolan i måndags. 

(MEN ARGH ... Skrev en bra bit på de här inlägget så på nåt jävla vänster markerades allt & försvann.. MORR !!)


Jaja , det var en skön första dag i skolan. Mjukstart & roligt att träffa klassen. 

Fast svenskan kördes igång på en gång , redan en uppgift.. Menmen , idag så hade jag bara en lektion , sköönt ! Jag älskar mitt schema ! :]

Åt på sibylla med isabel & linnéa när vi slutade sen tog ja bussen hem , va hemma 40 minuter sen åkte ja till bollnäs.

I Bollnäs träffade ja kvinnan i mitt liv , alltså Per. :) 

Gick väldigt mycket, ont i fötterna har ja nu.

Trött är ja också men de är för att ja inte sov så länge inatt. 


Men .. Imorgon kväll eller på torsdags morgon åker jag till falun & blir där till lördag/söndag. Ska hjälpa mormor så jag är ledig torsdag & fredag , skönt ! 

Av Madeleine Svedberg - 23 augusti 2011 16:42

I've been brought down to my knees
And I've been pushed way past the point of breaking
But I can take it
I'll be back
Back on my feet
This is far from over
You haven't seen the last of me !

Ovido - Quiz & Flashcards