iidamadeleine

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 21 augusti 2011 20:48

Vakna vid nio , släppte ut syrrans hundar som sovit med mig sen i fredags. Gick & la mig igen , ställde kl på 10 så jag skulle kunna somna ikväll. Somna om till halv 11 då fick ja sms , sen vakna ja & bara låg & drog mig till typ två. Måste lägga till att ja somna ungefär fyra imorse också så jag är inte super pigg precis ! 


Jag åkte med syrran & Victor till byn runt två då syrran kom & sa att dom skulle åka snart. På byn möttes vi av Steken då gick vi & åt pizza på bolaget. Gooott ! Sedan tog vi en sväng på ica sen åkte jag , syrran & victor vidare till voxna och hälsa på morfar. Efter de åkte vi till pappa en sväng igen , packa ihop mina grejer sen åkte vi vidare till mor & putte. Vi har nyss ätit plankstek , galet hur gott det är ! Nu tar vi de bara lugnt & har de mysigt. Imorgon börjar ju skolan , som alla vet & som alla har skrivit på facebook men ja säger de en gång till ja.. Imorgon börjar ju skolan ! ;) Sista året dessutom , spännande .. Om ungefär 10 månader äre vi som tar studenten , naaaajs ! Ganska långsökt kanske men de skiter man ju i .. :) 


Men som ni ser så har jag haft en utmärkt sista dag , haft de super härligt. Skönt att träffa syrran en sista gång innan skolan börjar & hon kommer inte hem fören i november igen. Ingen aning om jag kommer ha tid att åka ner innan heller så.. 


Men nuså , nu tänker jag gå ner & vara lite mer social men dom andra. 


& just ja .. Dom senaste dagarna på den här veckan har de inte hänt sådär jätte mycket , var i bollnäs med elin torsdag kväll/natt & kika på film med trevliga människor. Fredag kväll hade ja bara de skönt för mig själv , tända ljus , sex and the city & lite gott. Igår kväll var ja barnvakt åt tok söta mimmie ! :)



Sant som det är skrivet.. (Lånad bild!)
Ärligt talat , exakt de här som är felet just nu ...

   



Ovido - Quiz & Flashcards