iidamadeleine

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Madeleine Svedberg - 13 augusti 2011 15:07

Har inte riktigt haft tid att blogga dom senaste dagarna , eller ja.. Har inte orkar riktigt heller ! Men nu så .. Nu blire ett långt inlägg. Tvingar ingen att läsa ;)


Kom hem från Göteborg på onsdags kväll. Kikade på Transformers 3 när ja lagt mig , fyyyy va jävla snuskigt bra den va rå !!! Ooh , den levde verkligen upp till förvätningarna om inte ännu mer ! 


Torsdag åkte ja in till Söderhamn vid tre , träffade Elin ungefär en timme. Sedan åkte ja hem , va hemma 20-30 minuter ? Åkte vidare mot ovanåker och grilalde med emma , emma , filip & joel. Resten av kvällen satt vi tjejer ute på alltan & prata en massaaaa , super mysigt ! Tycker om er tjejer :) 


Fredag kom mamma & hämtade mig hos pappa så åkte vi till mia & mimmi. Lekte en massa med mimmi , hon är så söt ! Ska även va barnvakt åt henne om en vecka. 

Efter vi vart där åkte vi hem , jag övningskörde från alfta till mohed , PANIK ! 

Åkte genom bollnäs såklart , & de var ju trafikljus & massa bilar ute.. FYYYYY!!

Men inge motorstopp så de gick ändå ganska bra. 

Vid sex åkte jag & linnéa in till söderhamn , blev hämtad av isabel & emil så åkte vi til emil. Var där & hade de sköj innan vi gick ner till strömmingsleken , åkte krauseller & hade super skoj där nere ! Träffade PP , kuul :) Sen träffade man mer trevligt folk , en av dom som ja inte träffat sen i vintras typ ?

De va mycke trevligt :) 


Idag , vakna mellan 11-12 , åkte in till Mc'Donalds med linnéa vid ett. Träffade isabel där eftersom hon jobba idag , åt & sen åkte vi hem igen. Kl 17.05 tar jag bussen mot alfta för lite förkrök med trevliga människor. Sounds good ! Men sen blire ingen stormässan för mig utan ja tar bussen 22.02 mot söderhamn. Åker då enda in till Söderhamn & träffar mer trevligt folk & flickorna ja ska va med. Hinner vara där två timmar så jag kan åka slut på mitt åkband. Sen hem igen. Fullt upp hela kvällen , de gillas ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards