iidamadeleine

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 2 september 2011 15:29

Har inte riktigt blivit av att blogga den här veckan.. Don't know why ! 

Men skärpning skare bli !

Måndag: Gjorde ?! Ingenting , förutom skolan .. (Tror ja) Joo.. Jag fota lite också !


Tisdag: Skolan , sen runt fyra fick jag besök till runt åtta-nio(?). Men de gillades starkt ! :) & bara så du vet , vilket du borde veta ..

Jag tycker om dig , en massor ! Även om ja inte visar de så mycket som ja kanske borde .. 


Onsdag: Skolan , sedan gävle med min lovely Elin ! Tandläkarn & kika lite på stan. Super trevligt , pratade en massor också. Vilken toppen vän ja har ! :) 


Torsdag: Skolan , ungdomsmottagningen , inge mer.. (Tror ja)


Fredag: Skolan 12.30 - 13.10 Sedan stan med linnéa & elin till 14.48 bussen. Träffade Stina vid bussen också så satt med henne & språkade en massor innan jag skulle av i mohed. Nuu , ringa mamma & kolla när hon kommer hem sedan fixa mig & runt sex åker ja till Jessica för lite förkrök & sköj med några toppen bruds för ikväll äre insparken på tranan , sköjj hoppas ja de blir !


Dee var min vecka de !

& imorn ska ja ut med Isabel , sköjjjjjjj !!



You make me smile , you make me feel great and you really care about me ,

so I have no idea why its so hard for me to show it to the world ..


Ovido - Quiz & Flashcards