iidamadeleine

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 10 september 2011 22:07


Inte haft mycket att säga dom senaste dagarna.. Har vart sjuk sen onsdags kväll så har legat hemma sen dess .. Lite bättre nu men fortf feber , inte kul ! 
Alltså har jag bara legat & kikat på filmer hela dagarna sen i onsdags kväll , ganska skönt på ett vis när man inte orkar annat. 

Gjorde ett nyttigare godis idag , rosta solroskärnor , smälte mörk (70%) choklad , hackade hasselnötter , blanda ihop det och sedan la jag det på smörpapper  och lät det stelna , super gott ! Efter jag hade gjort det och gick upp igen så var jag helt slut , inte mycket som krävs när man är sjuk alltså.. Inte så kul på de viset. Hoppas på ett vis att vara på bena på måndag så jag inte missar så himla mycket !

-------------------------------------------------------------------------------------------

"Half of my heart's got a grip on the situation

Half of my heart takes time"


"I wish I could fix you 
And make you how I want you 
I wish I could fix you 
And I wish you could fix me"



Ovido - Quiz & Flashcards