iidamadeleine

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 21 september 2011 18:36

Japp , nu tänker jag klaga lite till men ingen tvingar er att läsa

så klaga inte på att jag klagar !


Jag är bara så allmänt less på mycket känns de som fast de egentligen handlar om en & samma sak tillslut .. Man får höra olika saker från olika håll men man vet att man aldrig riktigt kommer få veta sanningen till 100% & man vet inte vem man ska lita på. 

Jag fick veta nåt som jag inte ville veta , men jag är ändå glad att jag fick veta för de fick mig att tänka om.. Men hur ska jag veta vem som talar sanning ? Eller vem som talar mest sanning kanske man ska säga .. Hur ska jag veta att det som kanske blir är seriöst ? 
Eller .. Ska jag bara skita i allt , lämna allt bakom mig och säga hejdå ?! 
Nej , jag vill inte ! De går inte , trots det den gjort .. Den männsikan har gjort ett avtryck i mitt liv , i mer än två års tid har den hängt kvar. När allt annat skiter sig finns den där ! Jag har själv inte varit snäll tillbaka men den har fortf hängt kvar där och inte gett upp .. Ska jag gå efter det ? Eller ska jag skita i allt för det där misstaget ? Jag är förvirrad och orkar snart inte med de här nå mer .. Hur ska jag kunna bestämma mig ?! Allt var så bra för ett tag , men självklart skulle ett bomb nedslag komma emellan och förstöra de där bra'a som fanns där .. 


Jag är glad för dom vänner jag har & min syster som finns där & stöttar , jag älskar er. De ska ni veta ! Jag uppskattar er mer än ni anar , aldrig skulle jag klara mig utan mina vänner & min syster. Ni är guldvärda & mina lyckopiller ! Y

 



Even if I end up broken hearted 
I won't lie 
I don't wanna hear goodbye 
But either way I'll be alrigh

Ovido - Quiz & Flashcards