iidamadeleine

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 30 september 2011 15:30

Jaa , lugnade mina nerver genom att göra om min blogg .. 

Blev nöjd faktiskt , mer höstlikt ! 


Förra headern:

   

Nya headern:
   

Av Madeleine Svedberg - 30 september 2011 14:42

Åååh , va arg ja bliiiir ..... Skulle ha fått mina pengar från kuriren i juli men har fortf INTE fått dom !!! Åååååh .. Så irriterad så det är galet !! 

Meningen att jag ska ut imorn men , jaa ... 

Ååååh , hela månaden förstörd IGEN ...........

JAA , JAG ÄR ARG !!!!!!!


---------------------------------------------------------------------------------------

Från de dåligaste till de bättre ..
Ska ju ut imorgon är de tänkt , med Jenna , Linnéa & Rebecca. Galet längesen !
Och Jenna har ja inte träffat sen början/mitten av sommarn ungefär .. Helt galet va sjukt längesen , alldeles för längesen ! Men nu blire ändring på de , ska ha massa skoj med toppen brudarna ! ASBRA ! 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer , blir väl hemma & har de bra. 
Skulle ha vart med Isabel & Linnéa med de blev de inge av , blir en annan kväll istället. Såå , jag är ledig men stannar nog hemma ändå eftersom jag inte har nå pengar & det är bara mamma och jag hemma. :) 





Ovido - Quiz & Flashcards