iidamadeleine

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 6 september 2011 20:21

Fixat lite med två bilder .. Jag gillar dom ! 



   

Av Madeleine Svedberg - 6 september 2011 13:33

Verkligen inte min dag idag ..

Hade klassfoto imorse , de gick bra. Sedan gick jag , isabel & linnéa ner på stan en sväng. Kom lite försent på projektarbete , vi tänkte fel med tiderna men de gick ändå bra. När vi skulle skriva klart projektplanen så gick det inge vidare bra för mig först.. Där börja de mesta gå emot ! När Isabel var klar runt halv 12(?) åkte hon hem & linnéa var inte här för att hon är sjuk & gick till hennes mammas jobb tills spexfotot kl tre. Alltså är ja själv i min klass här , halv 12 - halv tre eftersom mitt busskort är inlåst i mitt skåp & nyckeln glömde jag hemma .. Sov en sväng i en av sofforna  sen har ja verkligen inte haft nåååånting att göra .. De suger ! Svin tråkigt.. Isabel & Linnéa kommer hit igen om ungefär en halvtimme iaf.. Men eftersom de inte går att smsa för mig så har ja inte ätit nå heller , hade ingen lust att äta själv. Stubinen är kort nu .. Hem & äta nånting sen ! Och som grädde på mosen , börjar jag bli förkyld.. Eftersom både Isabel är snuvig & Linnéa åkt på en dunder förkylning så var jag dömd till att åka på en förkylning själv också & nu börjar den komma..  


Det är även kaos i mitt huvud.. Hatar det !  Jag vet inte vad jag ska göra ... Allt jag har tänkt sen i lördags är : Vaaaaarfööööör?!!!!  Tänk innan du agerar !



Nu blev de bara massa klagomål men ingen tvingar er att läsa ..

Ovido - Quiz & Flashcards