iidamadeleine

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 19 september 2011 20:40

Glömde skriva de i de tidigare inlägget ! 


Kikade runt lite på internet tidigare idag & hamnade på en sida om lägenheter i Falun & jag känner mig så himla taggad på att flytta dit nästa sommar , jag längtar & hoppas på att det kommer gå ! Självklart måste jag försöka hitta jobb där först , men om eller när det är fixat så hoppas jag att min plan går till väga .. Ja trivs jättebra i Falun & skulle gärna bo där ! Inte allt för långt hem hit & inte allt för nära. & jaa , jag hoppas verkligen att jag vill det här om ungefär ett år också ! 

Går det som jag vill alltihopa så kommer jag läsa vidare om ungefär två år , även de i Falun. Dels därför jag vill flytta dit nästa år, men jaa.. Plugga vidare på en medialinje där som sägs vara jättebra. Jaa , det är min framtidsplan ! :) 

Om nån ville veta de .. ;)

Av Madeleine Svedberg - 19 september 2011 20:18

Jag åkte till Emma igår runt fyra & sov hos henne inatt. 

Vi åkte även samma buss imorse & på bussen satt även Stina, super bra ! 

Fick sällskap heela vägen , så skönt & roligt hade vi på vägen ! :) 


Lunchen på skolan va stekt fisk.. Slutade med att isabel , jag , linnéa & jessica åkte på mcdonalds och åt istället. Mums ! 


Eftersom jag ska till tandläkarn i edsbyn imorn så åkte jag till far min nu ikväll igen & ÄNTLIGEN fick ja träffa far min , efter tre veckor. :)

Saknat honom , ja de har ja ! 


Men alltså är jag ledig imorn eftersom vi bara har en lektion & då är ja hos tandläkarn så ja hinner inte till söderhamn. Så.. Efter jag vart hos tandläkarn går jag till amanda & umgås med henne. Låter som en toppen dag ! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards