iidamadeleine

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 september 2011 13:26

Lycklig för att det är helg !

Men jag är så gaaalet tröööööött idag .. Imorse när ja hade ungefär 10 meter kvar till busshållplatsen kommer bussen & svichar(?) förbi. Lagomt irriterande !

Gick hem igen & kolla på tv ungeför 10 minuter , sen gick ja till bussen igen.


Haft bara två lektioner idag , ganska onödiga tycker ja.. Men va gör man.

Sitter & väntar på att vi ska gå till bussen nu snart. När jag kommer hem ska jag nog lägga mig & dö ett tag. Inte ett enda dugg planerat på heeela helgen !!

Jo , kanske ska träffa Elin en sväng imorn om hon hinner de så åker väl till pappa imorn eller senare ikväll. Sånt som märks..

Annars har ja iiingenting planerat , ganska skönt de ah !


Blir väl hemma & äta gott med mor & putte ikväll. Ska säga att mor eller putte ska köpa mörk choklad så jag kan göra sånt där lite nyttigare godis igen med solroskärnor & nötter. Mummmmms isf !

Ovido - Quiz & Flashcards