iidamadeleine

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 4 september 2011 14:38

Hade de super kul med mina flickor i fredags , på tranan var jag tyvärr inte lika mycket med dom som jag borde vart.. Förlåt för de ! Ångrar de nu .. 

Men tack iaf för att ni finns & verkligen är där när ni behövs ! 


Lördag vaknade av nåt som inte riktigt va så roligt.. Låg i sängen till runt två , åt frukost & gick och la mig igen. Motvilligt klev jag upp runt halv fyra - fyra & duschade och fixade mig för kvällens äventyr med Isabel. Kände då att ja bara ville ligga kvar i sängen hela dan.. Meeen , det ändrades efter vi grillat här hemma & jag åkte vidare till Isabel. 

När hon var färdig , det blev inte fören halv 10 - 10 (?) så mötte Emil oss så gick vi vidare till Matte. Där var de två till tjejer , vi satt & pratade allihopa på alltan ett tag innan vi drog oss vidare mot Olle's. Tappade dom på vägen för vi gick mycket fortare (trots våra skor) , men när vi kom till Olle's kollade vi va de va för folk där & köpte oss en cider sedan gick vi upp & shakea(?) some ass , typ .. Men jag hade gaaalet roligt !

En väl behövd kväll med en toppen tjej ! :)


Idag mår man som man förtjänar men de vare värt , har legat och kika på film sen ja kom hem efter elva . Ska plugga lite senare också , skriva på svenskan..



I fell hard this time .
I guess everything you said was not quite true, because otherwise you would have fought for me now, despite what happened and what I say ..




Ovido - Quiz & Flashcards