iidamadeleine

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 17 september 2011 21:22

Mina känslor ändras inte för att ni tycker att jag gör fel .. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 
 

Vinst till byn idag , woho !

Hade de galet bra med min fina elin idag igen , as always ! :) <3
Vi fick oss några goda skratt  i andra halvlek då vi satt framför några som snacka finska , ingen aning om vad dom sa men roligt lät de 
& världens härligaste skratt hade dom .. Haha !  Ryssarna på plan lät ju ganska roligt dom också. 

 

Men nuu.. Har jag dragit på mig min fars myskläder , hans mjukisbyxor , t-shirt & tjockis tröja. Jaa , jag älskar dom ! :) Ikväll blir det en riktig myslördag för mig själv. Tända ljus , marabou & CSI. Den här lördan blev inte så tokig ändå ! :) 

Trots att jag har ont i ungefär hela kroppen ..

Av Madeleine Svedberg - 17 september 2011 14:12

Åkte till pappa igår , första gången på tre veckor som jag är här i ovanåker/edsbyn. Men sorgligt nog är inte far min hemma i helgen , så jag får troligen inte träffa honom den här helgen heller .. :( 


Menmen.. Åkte på bandy runt halv sju-sju igår , elin & hennes mamma hämtade mig. Snällt av dom & tack ! :) 
När vi kom till ön , hade matchen börjat. Det var Edsbyn - Bollnäs som spela.

Trots att Edsbyn förlora så hade jag mig en tok trevlig kväll med min fina elin , tack för den sötnos ! Y

Jag stannade kvar ett tag efter matchen för att vänta på bussen , stannade med johan & två av hans kompisar. Kikade lite på en match som var direkt efter Edsbyn - Bollnäs matchen sen gick vi till bussen. :)


Idag så vaknade jag runt tio , har legat & kikat på CSI sen dess. Skööönt ! 
Elin frågade för en stund sen om ja ville följa med på bandy med henne idag igen & de gör ja så gärna !

Så nu ska jag kliva upp , äta "frukost" , ducha & fixa mig nu . 

Efter bandyn så får vi se vad kvällen har att erbjuda. :)




 "Say it to my face. Not through your status."

Ovido - Quiz & Flashcards