iidamadeleine

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Madeleine Svedberg - 13 september 2011 19:26

Here I am 
Feels like the walls are closing in 
Once again it's time to face it and be strong 
I wanna do the right thing now 
I know it's up to me some how

I've lost my way 





Min koncentrationsförmåga ligger på noll och jag hatar det verkligen .. Jag vill kunna koncentrera mig igen ,

varför ska jag alltid fastna på nåt & sen inte kunna sluta tänka på de ? Jag övertänker på de mesta , speciellt dom besluten jag borde gå efter magkänslan på.



Ingen tvingar er att läsa så klaga inte på att jag klagar.

Av Madeleine Svedberg - 13 september 2011 10:35

Idag är jag tillbaka i skolan , men endast för en lektion eftersom vi inte har nå mer idag .. Men när vi slutat åker jag till Bollnäs för att träffa Amanda som ja inte träffat på typ hundra år , galet ruuuligt !


Men det är inte bara en vanlig tisdag idag..

Utan Lizzie Lindskog blir 18 år idag !

Som du har längtat , nu är dagen äntligen här för dig ! :)

Grattis snygging , hoppas du får dig en galet bra dag ! Y


Bra nog gamla bilder men de bjuder ja på ! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards