iidamadeleine

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Rubrik saknas

Av Madeleine Svedberg - 23 augusti 2011 16:44

Två inlägg på raken.. Men de skiter man ju i att de råka bli så. 

Men iaf , första dan i skolan i måndags. 

(MEN ARGH ... Skrev en bra bit på de här inlägget så på nåt jävla vänster markerades allt & försvann.. MORR !!)


Jaja , det var en skön första dag i skolan. Mjukstart & roligt att träffa klassen. 

Fast svenskan kördes igång på en gång , redan en uppgift.. Menmen , idag så hade jag bara en lektion , sköönt ! Jag älskar mitt schema ! :]

Åt på sibylla med isabel & linnéa när vi slutade sen tog ja bussen hem , va hemma 40 minuter sen åkte ja till bollnäs.

I Bollnäs träffade ja kvinnan i mitt liv , alltså Per. :) 

Gick väldigt mycket, ont i fötterna har ja nu.

Trött är ja också men de är för att ja inte sov så länge inatt. 


Men .. Imorgon kväll eller på torsdags morgon åker jag till falun & blir där till lördag/söndag. Ska hjälpa mormor så jag är ledig torsdag & fredag , skönt ! 

 
 
Ingen bild

Jenna

23 augusti 2011 18:28

Om det händer så igen att du råkar markera allt och få det försvinna såå tryck "Alt" + "sudda knappen" så bör de komma tllbakaa :) Hatar när man skrivit massa åsså försvinner det!

Madeleine Svedberg

23 augusti 2011 21:55

Ååh , tack ! Ska försöka komma ihåg det då ! :)
Ja men verkligen.. Usch , så drygt de är !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Svedberg - 21 februari 2015 11:32


Fyllde 22 år för en vecka sen igår, hade en underbar födelsedag med mannen i mitt liv! Blev bjuden på middag på Sinclairs Steakhouse här i Göteborg, supergott. Rekomenderar verkligen er att gå dit!  På lördagen var det ju alla hjärtansdag som all...

Av Madeleine Svedberg - 12 februari 2015 17:59

Snart ett år sedan jag skrev.. Igen..  Men "komiskt" nog så har jag VFU även denna gång. Är iofs inne på sista veckan nu, så den är snart slut.  Har varit roligt att vara tillbaka igen.  Men.. Även om det är någon som intresserad eller inte så ...

Av Madeleine Svedberg - 22 april 2014 20:38

Nu var vi inne på sista veckan på VFUn då.. Kan inte förstå att fem veckor har gått så otroligt fort.  Däremot så var jag lite stolt och glad att jag klarat mig i 4 veckor utan att bli sjuk eller nå, men vad tror ni inte händer när det blev långled...

Av Madeleine Svedberg - 24 mars 2014 21:18

Haha, ååh.. Varje gång jag skriver ett blogginlägg (vilket ni märker är väldigt sällan) så säger jag åt mig själv "nu får du skärpa dig Madeleine, ta tag i bloggandet igen", men som ni ser så går det inte så bra. Ibland förstår jag egentligen inte va...

Av Madeleine Svedberg - 20 augusti 2013 19:26

Hallå hallå! Har börjat plugga igen, ska plugga upp lite betyg & sedan söka till Förskollärarprogrammet igen. Denna gång söker ja till uppsala och Göteborg eftersom varken gävle eller falun har just den programstarten på våren. Så det blir troligt...

Ovido - Quiz & Flashcards