iidamadeleine

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 2 juni 2011 12:36

Man mår som man förtjänar , ont i hela kroppen & en väldig huvudvärk.. Men visst fan va de värt de ! Hade de grymt roligt igår med fem grymma brudar ! 
Tack för kvällen tjejer , ni är helt otrolig ! :) <3


Idag så åker jag med Elin & hennes mamma till Gävle för att kika på någon föreställning. Det låter bra enligt mig ! :)


Min syster kom hem inatt också så jag ska till pappa & träffa henne antingen ikväll eller imorn. Kuuuuul ! :) Saknad flicka är hon ! <3


& jag känner bara hur allt går i medvind nu , de känns bara så bra & jag mår hur bra som helst. Yes, de gör ja ! Lovely ! 


Det var allt för mig! / M 


Been there done that messed around 
I'm having fun don't put me down 
I'll never let you sweep me off my feet 

This time baby 
I'll be bulletproof

Ovido - Quiz & Flashcards