iidamadeleine

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 23 juni 2011 14:18

Min morgon började med att moppen la av påväg till jobbet , jag visste va de va för fel så jag fixa de. Sen när ja åkte igen hann jag åka typ tre meter så la den av igen.. Då ringde jag till mor min så sa hon att hon kunde skjutsa mig. Jag gick till macken med moppen , ställde den där & åkte. 


På jobbet gick de bra & mamma kom en timme innan jag sluta för att hämta min nyckel till moppen , då sa dom att jag kunde åka hem med henne då. Skönt ! 

Åkte till macken & putte köpte nytt vad de nu heter , så nu ska de inte vara nå problem . Jippie ! 


Nu är de helg & när mamma och putte har åkt tänker jag lägga mig i sängen med min one piece på & toblerone i handen och kika på NCIS eller Vänner . Kommer troligen somna också men de gör inge eftersom ja är ledig imorn !


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards