iidamadeleine

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 21 juni 2011 16:46

Sommarjobb dag 2 , har haft bra början på sommarjobbet iaf . Även fast de bara gått två dagar men jag trivs jättebra där. Ungarna är underbar & hur söta som helst , en liten kille som blev stört förtjust i mig redan igår sa en av dom andra fröknarna & de skulle jag va stolt över sa dom för han var tydligen en svårflörtad liten kille annars och höll sig väl på avstånd eller nå . Kändes ganska bra de ! :) På fredag är vi ledig , sköööönt ! & som sagt (/skrivet?) blir jag ensam hemma en vecka framåt från och med torsdag.. Känns lite jobbigt för jag gillar inte att va själv i de här stora huset när det är kväll/natt & mörkt.. Meeeen , jag klarar mig nog ska vi se ! :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Har haft en konstig inom mig , ingen aning om varför eller vad de är p.g.a .. Börjar kännas som om jag borde ge upp ett tag när de gäller åt kärlekens håll . Dom flesta verkar vara lika så .. Nu låter jag säkert värsta emo , så äre inte men de känns lite så där.. Ne ,nu ska jag njuta av våran hemska svenska sommar ! Trots regnet är det skönt att de är sommarlov trots att jag jobbar nu i tre veckor . v.31 är veckan jag alltid ser fram emot på somrarna, CCW here I come ! & som jag lovat viktor ska ja festa med honom i år troligen . Man måste väl hålla vad man lovar ? ;)



Det var allt för mig! / M 

Ovido - Quiz & Flashcards