iidamadeleine

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 26 juni 2011 22:42

Tänkte visa lite ögongodis ..

Enjoy !


Step up 2 , Robert Hoffman 

   

Step up 3 , Rick Malambri

 






Fast and furious 1,2,4,5 , Paul Walker     




Green street hooligans , Charlie Humman

       


M U M S !

Av Madeleine Svedberg - 26 juni 2011 17:10

Söndagar , som alltid .. En drygt seg dag & de finns iiiingenting att göra . Typ .. 

Ja , en upplevelse var jag ju med om runt ett tiden idag .. Det ringde på dörren & när jag öppnar är de en fallskärms hoppare som står där och håller i sin fallskärm & frågar om vi har en båt . 

En fallskärm hade landa i vattnet & dom var tvungen att hämta den innan den sjönk . Det var ingen person med fallskärmen iaf , men innan jag hittade nyckeln hann två andra båtar åka ut .

Ja de var en upplevelse för dagen iaf och efter sa dom "Nu har du nåt att berätta om" & "Det hände nå den här midsommarn också" .


Jaa , förutom det så har jag bara legat i sängen & dega . Åsså gjorde ja mat nyss , inte mycket mer som hänt. Jag är så GLAD att jag jobbar , hade dött av uttråkning annars .. Iaf nu när ja är ensam hemma ! 


------------------------------------------------------------------


You're so fine I want you mine you're so delicious 

I think about you all the time you're so addictive 
Don't you know what I can do to make you feel alright

Ovido - Quiz & Flashcards