iidamadeleine

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 25 juni 2011 14:47

Jaa , dagen började väl kanske inte så jättebra . Men åkte inte till edsbyn fören med bussen 18.05 , åkte direkt till jenna då . Vi gick på statiol en sväng innan vi skulle åka till bollnäs (trodde vi). Festen blev flyttad till edsbyn & dom var inte i byn fören halv 11 ungefär . Jag , jenna , rebecka & mathilda gick dit nästan direkt . Vi var där hela kvällen med olika folk som kom & gick . Jag följde med rebecka ut när hon skulle hem sen blev jag ute nästan en halvtimme till & prata . Men från ungefär 3 var vi bara fyra kvar som bara satt & prata och tog de lugnt eller ja , dom var lite galen där ett tag . Jag & jenna var inte hemma fören ungefär fem imorse , lagomt trött så man somna nästan direkt ! 


Tackar dom fina flickorna & alla andra inblandade för kvällen & tack jenna för att ja fick sova hos dig ! :)

Det blev en bättre midsommaraftons kväll än jag förväntade mig faktiskt . 



Åkte hem med bussen 12.45 från jenna , åkte direkt till mohed så nu är jag här & blir här resten av helgen vad ja vet . Skulle gääärna vilja på tranan ikväll men ingen att gå med så de blir nog inget med de . Kommer nog ligga & ta de lugnt hela dan och kika på film. Lyckades bli bakis idag.. Jippie ! Fast näe.. 


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards