iidamadeleine

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 17 juni 2011 22:54

Imorgon ska jag, mamma & Putte på dop och vad många misstänker blir de även ett bröllop . Spännande ! Börjar troligen fixa mig direkt när ja kliver upp , ska våga håret & de tar ett tag så.. Men de blir nog mödan värt. Efter dopet (& bröllopet?) skulle vi någon annanstans och där blir de fest (?) , hoppas på att få en riktigt trevligt lördag. 


Idag kämpade jag mig från ovanåker till mohed på moppen .. Det regnade non stop ! Inte ett enda uppehåll . Det sög rejält så jag kom hem hit genom frysen , blöt & med humöret på botten .. Ont i hela kroppen har jag också ! Det gjorde inte saken bättre .. Meeen , jag gjorde de iaf . Nu är jag nästan redo att bo ensam hemma en vecka . Vilket jag kommer göra från & med torsdag nästa vecka till onsda elr torsda veckan efter . Mamma & Putte åker till Dalarna över midsommar och stannar nåra dar till . Jag blir hemma & passar katterna och jobbar . Känns även som om jag är typ den enda som inte har nånting att göra på midsommar , min familj åker bort , båda två .. 



Måste visa en bild på min sötpropp som jag har hos mamma , han var så söt när han låg sådär & sov ! Mitt hjärta smälter varje gång jag ser honom .

Världens goaste katt !

 


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards