iidamadeleine

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 22 juni 2011 21:22

Thought you were worth it , but .. As always , no

Why does it still surprise me ?!





And honestly I found hope in your arms , boy .

Av Madeleine Svedberg - 22 juni 2011 19:08

Tidigare hade jag ju ingen och ja tyckte de såg så tråkigt ut så jag slängde ihop något nu lite snabbt men märkte att den var ganska så jättestor.. Fast orkar inte ändra så de får ni stå ut med ! :)


Den här dagen på dagiset gick jättefort , jag trivs superbra där & imorgon fråga dom om jag ville komma dit till 8 och äta frukost där. Då slutar jag självklart tidigare fast de är bara en halvtimme. Meen iaf . 

Jag är supertrött nästan hela tiden så de märks att barnen tar på krafterna , men dom är så söt så de gör inget alls ! :) Fast de ska ändå bli skönt att vara ledig på fredag. Då ska ja troligen hitta på nå med Jenna , låter skoj de tycker jag ! 



Äntligen kommer dom med ett till album , my love ! <3

Owl City – All Things Bright And Beautiful



Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards