iidamadeleine

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 6 juni 2011 00:19

Både onsdag & fredag blev de fest och roligt hade ja ! 

På fredan så var de som sagt fest , började hos carro med tjejerna & putte fast jag & elin hann knappt vara där eftersom vi drog vidare till lizzie's brors lägenhet ganska fort. Dit kom de fler , många fler ! Det var en helt galen kväll , men ja gilla den , väldigt mycket ! Tobbe & Rickard (?) följde med mig & träffa min syster som också var på fest i byn , trevligttrevligt ! För mig blev kvällen riktigt bra och mysig & den slutade inte fören halv tre då per kom & hämtade mig och syrran. Tackar alla för den kvällen , speciellt tack till vissa ! :) <3


Fick sova tre timmar för på lördag morgon åkte jag & elin till gävle, köpte bara ett linne men jag hade en riktigt trevlig dag ! Senare åkte vi hem & åt båda två, runt åtta åkte jag till henne igen sedan blev det en riktigt lugn kväll med film & massa gott ! 


Söndan , vakna hos elin. Åt där sedan skulle dom bort så jag åkte hemåt. Jag hoppa in i duschen sen tog jag & syrran beachbuggyn till mormor & morfar, träffade kusinerna & hade de trevligt. Resten av söndan har varit seeeeg.. 


Det var allt för mig! / M 

Ovido - Quiz & Flashcards