iidamadeleine

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 11 juni 2011 16:38

Nu vare nåra dar sen jag skrev.. Men de har inte hänt sådär jättemycket !

Förutom att min älskade Emma Östh kom hem i veckan ! Var med henne på torsdan , lika skoj som alltid. :) <3


Igår var jag & kolla på studenterna i edsbyn med elin & lizzie , kramade om några och sa grattis. Åkte hem redan 12.50 , börja fixa inför tranan. Det var utsparken för tranan igår. Hade de trevligt & tackar alla som va med ! :) Lite extra tack till bella & sofia som också va där ! :)


Idag vakna jag inte fören runt ett , men vaknade några gånger under morgonen men klev inte upp fören ett - halv två. Fick förfrågan av jenna om ja ville med på tranan ikväll , efter ganska mycket om & men så blev de så. Fast denna gång i nyktert tillstånd men de går ju de ah :) Kommer nog bli jättetrevligt vilket som !


Vi får även Sommarlov på tisdag !!


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards