iidamadeleine

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 7 juni 2011 13:14

Det blev ett bra slut på långhelgen , jag, mamma , putte & syrran grillade hemma hos mia , isak & mimmi runt fem igår (?). Riktigt trevligt ! Tidigare på dan fick vi främmande av mammas kusin , hennes mamma & hennes lilla son. Så söt ! Jag & syrran åkte in till dollar också , köpte morsdag present. Lite försent men vi hade dåligt samvete som inte gett mamma nå & syrran har inte vart hemma så. Så skönt att ha henne hemma men hon åker på onsdag morgon igen..


Idag har vi redovisa på foto , sen så hade vi två timmar lunch & har nu text.. Skulle kunna strypa någon !! Eller ja , egentligen en speciell person men lägger inte ut de här. Uuuh , va sur ja vart nu senaste timmen ! Ne fy ..


Men om 25 min åker jag mot bollnäs , då blir de bal där & jag ska fota alla uppklädda studenter som går ut, fast kanske inte alla men många. & min kusin josefin går ut så ska fota henne en massa också. :) kul kul !


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards