iidamadeleine

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Madeleine Svedberg - 16 juni 2011 23:14

Jaa , jag sa ju att tranan i lördags skulle bli i ett nyktert tillstånd . Kan väl kanske inte riktigt påstå att de blev så . Men J*VLAR va sköj ja hade ! Tack för ett grymt j*vla bra kväll brudar ! :)


Sönda & månda hände inte så mkt.. Mer än att i söndags tog jag mitt första dopp. (y)

Tisdag , tandläkarn sedan stundent för min kusin och min bonus bror. Grattis till er & alla andra som tagit studenten i år ! :) 


Onsdag , åkte till emma en sväng hämta lite sedan gick jag ut & snackade en massa skit med elin . Massa trevligt ! Sedan blev de spontant att jag skulle va med elin , lizzie & thove på kvällen . Åkte till thove först , sedan åkte vi mot byn för fest . Men måste säga att de SÖG ganska hårt , faaast.. Jag hade mina ljusa stund då jag inte va på festen , de gillades juu ganska starkt iaf !

Tacka mina underbara flickor iaf ! Puss påer ! Y

Sov kvar hos elin , my savior ! Hann typ bara äta frukost hos henne sen var jag tvungen att åka hem , var hundvakt till två av våra tre hundar . Jag låg ute på alltan & kika på NCIS medans dom låg inne , de brukar ju vara tvärtom men jaja.. 

Linnéa kom hit en sväng för att hämta sitt objektiv , sen har ja inte gjort nååånting på heeela kvällen typ , jo .. en sväng till ica vilket var en rolig en . Haha ! Jag skratta så tårarna nästan rann .. :'D 


På måndag börjar mina tre veckor på sommarjobbet , trevligt ! 


Ja de fick bli en bild på mig från camen också , trevligt av mig ! Eller ?! Jaja , mig helt ofixad och i min onepiece .. Mys outfit så de bara smäller om de !


Det var allt för mig! / M

Ovido - Quiz & Flashcards