iidamadeleine

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 7 oktober 2011 16:59

Det har vart en allmänt skön dag. Somnade redan innan tio igår så ja fick sova ett tag , sköööönt ! Skolan var väl ungefär som vanligt.

Jag , Isabel & Linnéa åt på KPC (Kebab Pizza City) , gott ! 


Jag var full med enegri när de va jag , linnéa & nåra killar nere på media. Hua , förstår inte vad de va med mig ! Men när vi kom ner till bussen & mötte Stina så sa hon att vi bara behövde åka till Bollnäs. Så jag & Stina klev av i Bollnäs och fick skjuts därifrån av Fredrik. Grymt skönt ! Tack igen för skjutsen ! :) 


Nu ikväll har ja ingen aning om vad ja ska göra , men jag är hundvakt hela helgen. Blir väl bara hemma & har de mys hos pappa ikväll. Skönt de ah ! :) 
Imorgon vet ja inte riktigt vad jag gör på dan men tänkte iaf ta en långpromenad med hundarna. På kvällen blire lite fest med trevliga människor. Galet bra ! 

Ovido - Quiz & Flashcards