iidamadeleine

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 20 oktober 2011 19:12

Japp , som en död sill har jag vart den här veckan ungefär.. Tisdags var senast jag var i skolan & då mådde man inge bra. Hade knappt någon röst så för att göra mig hörd var jag tvungen att "skrika".

Haha , lät som om jag var i målbråttet(?) ungefär. 


Natten till onsdan vakna jag av att jag hosta så då började min rethosta också.. 

Alltså vart hemma både igår & idag men funderar på om ja ska åka till skolan imorn eller inte. Känner mig piggare nu men vi får väl se hur de blir. Vilket fall som helst så ska jag in till kuriren vid två & knäppa nån bild..


Imorn är de även bara EN vecka kvar till lov , underbart ! & på söndag är de bara TVÅ veckor kvar tills jag åker till Falun. Även de underbart ! Jag längtar ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards