iidamadeleine

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 22 oktober 2011 16:52

Fortf lite små sjuk , täppt i näsan & hosta men ja mår bättre iaf. :)


Igår var jag bara hemma , eller ja.. Jag åkte in till Kuriren & knäppte kort till ung-redaktionen. När jag va på väg hem från bussen hann jag bara komma till halva nedförsbacken sen kom mamma med bilen & skulle in till stan och jag följde med. Väl hemma kröp ja ner i min ziperall sedan åt vi god mat. Efter maten myste jag ner mig framför 'sex and the city' med min godis påse & ett glas cola. Fredagsmys ! :)


Idag har jag övningskört , läänge. De gillas ! Körde även på E4an för första gången , läskigt ! Ikväll blir de också god mat & jag myser ner mig även då med mitt godis. Alltså blir det en hemma helg för mig. Tycker det är skönt också eftersom jag inte är riktigt frisk än. 


Men en sak ja tänkte på .. Jag är i en sån där fas(?) då verkligen inget spännande händer i mitt liv ! Jag går & mår allmänt bra hela dagarna , jämt. Men inge pirr i magen för nånting. Lite tråkigt men ibland lite skönt ! 




When you're happy like a fool 
Let it take you over 
When everything is out 
You gotta take it in


Oh this has gotta be the good life 
This has gotta be the good life 
This could really be a good life, good life 

Ovido - Quiz & Flashcards