iidamadeleine

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 16 oktober 2011 19:08

Fredan ; Hade de gaaaaaaaaaaaaaalet kul med Emma & Per , har inte skrattat så där mycket på lääääänge kan ja säga er !! Huua , va roligt vi hade. Jolla nere på stranden först & knäppte massor av bilder. Bara en hemskt massa joll , per skulle bada men doppa bara bena upp till knäna typ. Han spände & hade sig där. Emma & jag stog på torra land (där vi ville va). Vi gick in efter ett tag , mamma & putte kom hem. Senare gick jag , emma & per upp på mitt rum. Kollade på bilder & dom dansa & hade sig..

Fick fixa håret på per innan han åkte vidare för fest.. 

Men när han åkt gjorde emma & jag mat , sedan kröp vi ner i våra ziperaller , kika på film & åt lite gott. :)


Lördan ; Emma sov kvar hos mig , vi gjorde inte mycke. Hon fixa sig och åkte sedan för att jobba , jag följde senare med mamma in på stan & handla lite & grejja. Emma kom hem till mig igen runt sju(?) och åkte igen vid elva då hon skulle iväg & jobba igen. Runt 02.40 på natten kom hon hem till mig igen & sov här. 


Söndag ; Blev väckt av mamma kl nio efterom klockan inte ringde kl åtta .. Jag klev upp , fixa lite , fixa lite frukost så kom emma ner & åt. Jag gick sen och fixa mig klart & sedan vandrade vi mot bussen vid 10. Åkte till Edsbyn & där tog vi skilda vägar , jag åkte upp på borgen till min morbror & lekte med kusinerna medans mormor städa & höll på. Sedan åkte ja med mormor hem till henne & morfar. Var där resten av dan och fotade till dokumentär fotograferingen. Kusinerna & morbror kom senare dit och då blev de ännu mer bus. Sen fick ja åka med dom till Edsbyn & där var mamma & Putte så jag fick åka bil hem och slapp bussen. Skönt ! :)


Jag mår ganska kasst , uppsvälld & ont i halsen , huvudvärk & fryser.. Verkar som om jag åker på en förkylning nu igen .. Menmen , är de inte värre imorn blire skolan iaf.


Så där , de va min helg. Jag kommer slänga upp lite bilder från fredan med Emma & Per senare nått tag så ni får se lite av våra tokigheter. :)

Ovido - Quiz & Flashcards