iidamadeleine

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 14 oktober 2011 10:37

.. så skriver jag ett inlägg. Helt onödig fotolektion menmen , va gör man ?! 

Spelar The sims på facebook och längtar till skolan är slut då jag får fin besök av kvinnorna i mitt liv , Emma & Per ! & jaa , jag skrev kvinnorna för Per är lite kvinnlig av sig.. ;) Nääärå , men nästan iaf ! Blir bara massa joll skrivning nu känner ja , trött men mår ruskigt galet bra idag. Yes de gör ja ! Lovely ! 


Ingen aning om va ja ska göra resten av helgen sen ?! Hittar säkert på nå & åker säkert till far min i brist på annat. 


PLUS , DET ÄR BARA TVÅ VECKOR KVAR TILL LOV !!!!

HUR SKÖNT FÅRE BLI ?!!!!

Sen äre praktik i tre veckor så ja är borta från skolan i en månad ,

underbart !!!

En sak till.. Skrev det längsta smset i mitt liv igår till min syster. Haha ! Men de vare värt , ville berätta en grej & var tvungen att berätta allt från början så de blev lååångt. Men va gör man ? Skönt att prata lite med syrran iaf , mådde bättre efter de ! :) <3



Ovido - Quiz & Flashcards