iidamadeleine

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 10 oktober 2011 21:22

I fredags tog jag en promenad till skogen med Kimmie sedan hade jag fredagsmys på mitt vis. Vetekudden , tända ljus , kladdkaks smet & film. Super mysigt ! :)


Lördan tog jag ännu en gång en promenad till skogen med både Kimmie & Irma men en lite längre den gången. Så skönt ! När jag kom hem igen duscha jag & fixa lite & åt innan jag drog vidare för trevligheter med trevliga människor. :) Tackar för kvällen !
Men åh , herregud vilken kväll.. Jaa !


Vaknade redan runt halv 9 - 9 på söndan , blev inte så hemskt mycket sömn. Gick ut med hundarna runt 10 - halv 11 sen låg jag bara i sängen och kolla på vänner. Frös som ja vet inte vad så jag hämta vetekudden. La mig på magen med den under & somnade en stund. Sååå sköönt ! Blev väckt av pappa & svin trött var ja.. Tog ungefär en timme senare bussen hem till mohed & fortsatte kolla på vänner här. 

Somnade innan tio igår gjorde jag också , även det sååå sköönt ! 


Idag har de bara varit skolan som vanligt men en hemsk träningsvärk efter helgens promenader då jag gick i uppförsbackar. Men runt fem när ja hade vart hemma ett tag trotsade jag både skavsår & träningsvärk och tog en promenad på 50 minuter. Antar att jag inte kommer kunna gå imorn ?! 


---------------------------------------------------------------------------------------------


Forgive and forget just to ease my mind, 
and living with regret is just a waste of time..

Ovido - Quiz & Flashcards