iidamadeleine

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 12 oktober 2011 19:43

Ne , men ja kör på ett till inlägg. Ett inlägg som handlar mer om min dag.


Hade prov på naturkunskapen idag , inte så där jättekul .. Kändes väl så där , inte så super bra riktigt som ja hade hoppats men aja. 

Efter de hade vi ingen ARL utan flyttade upp svenskan så vi slutade 13.20 men jag blev kvar på skolan tills bussen gick 15.20 Bussen som gick 13.48 "hann" jag inte med , rättare sagt .. Jag orkade inte gå så jag blev kvar. Senare fick ja sån där överskotts energi idag igen & förstår inte riktigt vart jag fick mitt bra'a humör ifrån eftersom de mesta gått emot mig idag. Vaknade flera gånger inatt p.g.a mensvärk.. Aldrig någonsin vaknat av att jag haft så ont någonsin , var illamående hela morgon för att ja hade så ont. Men hade starka tabletter så det gick över skapligt iaf. 


Har även gått & tänkt på min galna dröm som jag hade igår , haha ! 

Så fort ja kommer ner i datasalen på media så ser ja drömmen framför mig , eller om ja bara ser nån av dom som var med i den.. Haha ! Herregud ..



Av Madeleine Svedberg - 12 oktober 2011 17:43

Jag får fnatt snart.. Vill verkligen inte behöva vänta tre veckor till innan jag får träffa min syster ! Har redan väntat två månader för mycket.

Jag vill ha min syster här , hemma ! 



'Anyone can make you smile or cry ,

but it takes someone special to put a smile on your face

when you already have tears in your eyes!'






Ovido - Quiz & Flashcards