iidamadeleine

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Madeleine Svedberg - 11 oktober 2011 18:34

Plugg .. Inte riktigt min grejj ! Tio minuter efter jag tagit fram naturkunskaps boken , somna jag.. Vaknade nästan två timmar senare ! Suck .. -.- 


Har inte riktigt hundra känts som min dag idag men praktiken är helt klar nu.

Ringde honom jag sökt hos & han verkade super trevlig och han har inte bara tagit in mig & sen låtit mig bara gå här & inte få göra nå utan jag ska få vara med och jobba med riktiga jobb han fått. Känns riktigt bra !

Jag åker till Falun , så underbart ! Längtar som en tok :) 

Eftersom vi hade bara en "lektion" på 1½ timme idag

så var ja hemma redan kl 12.

Kl 13 , kom elin till mig & stannade i två timmar. Trevligt värre !

& väl behövd pratstund hade vi. :)


Justja , när jag sov drömde jag världens galnaste dröm ! 

De var jag , jessica & karro från våran klass , sen våran mentor lars & en kille från tvåan. Vi var nere på media , nere i datasalen.. Asså , kommer bli himla svårt att förklara men ja gör ett försök. 

Jag hade nån minikarusell som jag tydligen kunde åka i fast den var suuuuuper liten?!

Jag åkte i den & jessica satt bredvid & kolla , likaså dom andra. 

Jag bara skrattade en massa & snurrade runt &

upp & ner och allt sånt .. 

Sen klev jag av och han i tvåan sa att han också ville ha sån. 


(Men han fick inte testa min , taskig ja var !)

Sen hade jag helt plötsligt ett helt mini nöjesfält , ASMYSKO! 

Fattar ingenting om hur jag kunde få den idéen i huvve ?! 

Man kan drömma allt konstiga drömmar , bara helt random ibland.. Helt sjukt !


Nu sitter i min ziperall & ska ner och äta sen gör jag ett försök till med pluggningen ! 
Bjuder på en bild på mig med .  Osminkad & nästintill nyvaken.. 
   









Ovido - Quiz & Flashcards